Sunday, January 29, 2012

Aku Mangsa Rayuan UPU

sedeynyer x dpt upsi..perasaan masa 15 julai 2011 dulu hadir lagi dlm hidup aku ary ni...nampaknya,sejarah berulang...uwaaa.....siyes ckp,aku sedey...sebak..tp,airmata aku mungkin agak mahal utk menitis..aku bkn la seorang yg tabah,tp aku mencuba mengumpul kekuatan dgn menghalang airmata itu dr keluar terlalu awal...aku tahu femli kwn2 ku yg xdpt pon tentu sedey gak kn bila kami ni masih lagi menjadi mangsa rayuan UPU..tp,kami yg memohon ni lagi sedey coz xdpt...kami hanya mampu berserah...

dear UiTm,
plez la hantar peminangan utk kami...





p/s:esk nk gi wat medical check up utk ke unimas...sana..

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. pliz dont cry my dear...mgkin ad hikmah dsbli sume 2...tbah kan diri...i know u can do it...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami tersalah. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau bebankan kepada kami beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang yang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami; ampunilah kami; dan rahmatilah kami. Engkaulah Penolong kami, maka tolonglah kami terhadap kaum yang kafir.

      Delete